Říjen 2010

Prince of Persia: The Forgotten Sands

23. října 2010 v 11:08 | Kvok |  Hry
Ne, nezbláznil jsem se (blázni jsme všichni) nepíšu dvě "recenze" na jeden film, ale tentokrát jde o hru. Takže to by bylo k tomu jestli jsem se zbláznil.
Takže, jde o hru. Snad o restart celé série, či remake k uctění snad nějakého výročí Prince.
Jak bych to měl už tak na začátku shrnout... Je to hnus. Tahle hra se z hráče snaží udělat blbce a připomíná mu nádherné frustrace při překonávání překážek, který se každým postupem stávají těžší a těžší, ale defacto jde pořád o to samé - přeskákat do určitého bodu, tam něco zmáčknout, popřípadě udělat a počkat až naběhne pár enemy a ty slušně rozsekat.
Ano, někdo by mohl namítat, že se změnilo pár věcí. Že je vše pěkně zabalené v grafickém hávu, boje s desítkami koster z písku se zdají epické a máme zde strom dovedností, kdy, když zabijete určitý počet monster postoupíte na nový level a můžete si vybrat nějakou schopnost ať už od rozšíření zdravý, nebo lepších útoků. Vodní útoky vypadají vskutku pěkně, ale jsou na nic.
Monstra sama o sobě jsou dělána z písku, takže krev neteče, takže hra dostane velmi přívětivou známku, aby se mohla prodávat dětem a tím i větší zisky a má to i tu výhodu, že Angela Merkelová nebude mít kecy a Německo nebude muset mít zelenou barvu písku... krve.
Prince of Persia

Příběh musel spíchnout nějaký klučina za pochodu jinak si nedovedu představit takové nehorázné klišé, což mě nutí k domněnce, jak může tohle stokrát opakované téma někoho bavit? Možná tak hráče z USA.
Co naplat... jestli jste hráli i minulé díly a chcete si projet i tohle dobrodružství tak směle do toho, avšak pamatujte, že zažijete neskutečné pocity frustrace při skákání a budete mít chuť prohodit klávesnici z okna, ale pak si uvědomíte, že máte okna plastová.
45%