Dragon Age: Procitnutí

25. března 2010 v 9:29 | Kvok |  Hry
Po několika letech sem zase něco napíšu, aby se neřeklo a jelikož se za ty pekelné roky nic neudálo začneme recenzí na Dragon Age: Procitnutí.
(někdy příště možná dodám i na základní hru :p )
Arcidémon je mrtev, ať žije Matka! (Nová favoritka na vykuchání.) Ano, přerostlý dráček, který dostal na konci základní hry obouručákem do žeber zemřel, avšak místo toho, aby splozenecké hordy odtáhli do Hlubokých cest masakrovat trpaslíky, zůstaly na zemi a dál přidělávají těžkosti všem rasám.
Náš příběh začíná, když Velitel Šedých Strážců doráží do Amaranthine.
Vykašlali jsme se na Ferelden, kde jsme zmasakrovali vše co bylo po ruce a dostali jsme novou mapu po které se budeme pohybovat.
Velitel doráží do pevnosti, kterou nám král/královna věnoval/a. Bohužel se zde děje něco nekalého a když vás místo chleba a soli čeká párek smrdutých zplozenců, cítíte, že je něco špatně. (ano, zplozenci smrdí)
Dragon Age

Mapa Amaranthine je poněkud menší, než jsme byli zvyklý, ale jde přece o datadisk, i když se tvůrci dušovali, že bude dlouhý jak normální hra. Kecy, 12 hodin hraní a vše je pryč, ale, když se budete babrat se všemi postranními úkoly určitě si herní dobu ještě více protáhnete. O hodinu, možná dvě, tři, čtyři.
Inovací tu pár je. Ať už, že hledáte různé nerosty na stavbu opevnění, nebo na nové zbroje. Docela podobné z Mass Effect 2.
Dále zde máme možnost run, které se už dají vložit i do brnění, ale je s tím velká piplačka, než je vyrobíte a nakonec je stejně ani nepotřebujete, jestliže máte většinu předmětů ze základní hry.
Sranda je, že v datadisku najdete velké množství nových naboostovaných předmětů.
Parťáci? Musíme obnovit stavy Šedých Strážců! K tomu dostáváme do ruky několik charakterů a nutno říci, že maso do mlejnku ze základu bylo takové lepšejší. Nový společníci s vámi moc nekomunikují, kromě Oghrena, jenž je jako jediný známý ze základní hry. Dostal do vínku nejenom parádní hlášky, ale také je více silný. Dříve vám padnul po začátku boje a tady je rovnocenný hlavnímu hrdinovi.
A co teprve hlavní Bossové! Ti jsou, ale panečku vypracovaní, až by jeden nevěřil a že nedají ani moc práce, ale vypadají opravdu pěkně. Největší problém dá až hlavní Zloun s velkým Z, který je až moc nechutný.
Kouzla zůstala stejná, avšak přibilo několik nových. Většinou slouží k tomu, abyste rychle zmasakrovali základní nepřátele jedním úderem, nebo si doplnili většinu výdrže a k tomu slouží i lahvičky, které onu výdrž obnovují.
Nové lokace mi připadají velmi dobře propracované stejně tak jako příběh samotný na kterém si dali opět záležet. Máme zde několik rozhodování, které v základu ovlivní finální shrnutí celého děje a popřípadě další vývoj příběhu v dalším datadisku, nebo hře.
To by bylo možná asi tak všechno co jsem chtěl, nebo nechtěl, ale něco to je tak to tu je.
Nový datadisk přináší další hodiny navíc a díky tomu, že zde není tolik postraních úkolů, které by zdržovali od hlavního děje, má i velmi svižnou hratelnost, které udrží a i přes to, že se jede povětšinou pouze po hlavních úkolech hrací doba je kolem 12 hodin, když se nevěnujete všem postranním úkolům.
Jinými slovy kolem 88%

Nakonec střihnu volaké video:
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama